Projekt půda

<div style="text-align: justify;">Během projektu v&nbsp;hodinách přírodovědy se žáci 5. B dozvěděli mnoho informací o půdě. Učili se vyhledávat informace v&nbsp;knížkách, zjišťovali rozpustnost, pozorovali lupami složení různých druhů půd. Během projektu plnili rozliční úkoly, vymýšleli otázky a zajímavosti pro své spolužáky. Nechybělo zapojení mezipředmětových vztahů. Kreslili osově souměrná zvířata žijící v&nbsp;zemi, počítali jak dlouho je který druh známý. Seznamovali se s&nbsp;mapou České republiky, kde vyznačovali nejúrodnější oblasti a zaznamenávali typy půd. Kreslili průřez půdou a její části. Více do hloubky se zabývali zvířaty žijícími v&nbsp;zemi, zjišťovali zajímavé informace o nich. Výstupem projektu bylo nejen nabytí informací, ale také si vytvořili „knihu – sešit“, kam celý výzkum zaznamenávali. Během evaluace většina žáků potvrdila, že je takové učení baví a rádi by si ho zopakovali.</div>

15 fotek | 6.11.2019